dinsdag 29 maart 2016

liftkaart #103

>deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Scrapheap<

Hé goedemorgen lifters!

Gezellige paasdagen gehad? Lekker vrij, en nog aan frutselen toegekomen?  Of hadden jullie het veel te druk met eieren zoeken?
In ieder geval hebben wij vandaag weer een nieuwe liftkaart voor jullie.
Het origineel is van;



De bedoeling is de schets aan te houden, maar ook het stempelen in een vorm.
We hebben een aantal voorbeelden voor jullie!
Als eerste een prachtig idee van onze winnares van challenge #101. Zowel voor als achterkant bestempeld. Erg mooi!


Ewa, blogloos, maar schuift af en toe bij mij aan tafel aan, en "Bij Oma Dee",
en heeft ook een lift gemaakt. Ze maakt bijna nooit kaartjes, en ik vind haar een talent, en wilde haar kaartje dus ook laten zien!

Ewa

En Marjan heeft natuurlijk ook weer een plaatje van een lift gemaakt!

Marjan

En zelf ben natuurlijk ook weer met deze lift aan de slag gegaan. Erg leuk om te doen!

Cornelie

We zijn weer benieuwd naar jullie inzendingen! Jullie kunnen weer linken tot vrijdag 15 april 18.00 uur. De winnares kan een kortingscode winnen t.w.v. €10,= bij Scrapheap.

Veel plezier weer!!

Groetjes Marjan & Cornelie

21 opmerkingen:

  1. Wauw... wat een prachtige lift zeg !!! En jullie voorbeelden zijn ook al zo mooooiuuuuu.... Maar eens kijken of ik wat kan bedenken voor deze lift.. Stempels genoeg in huis.. whahaha... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke lift! ik begrijp dat het dus mini stempeltjes zijn.. even zoeken voor mij... ;) groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke liftkaart, ik ga zoeken tussen mijn stempels...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave uitdaging met veel prachtige inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende lift met prachtige voorbeeldkaarten
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke challenge weer en prachtige voorbeelden! Daar kunnen we zeker iets mee :)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! Alle voorbeelden zijn ook weer inspirerend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeelden en ook een leuke uitdaging. Groetjes Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke voorbeelden zijn er gemaakt. Ik ga meedoen.
    .mijn kaartje is bijna klaar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden van jullie! Mooi gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie uitwerkingen van de liftkaart! Ook die van Ewa is geslaagd, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart om van te vertrekken én mooie gelifte voorbeelden! Ik heb voor het eerst een poging gewaagd... Het was erg leuk om naar een eigen invulling te zoeken.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke liftkaart en de voorbeelden zijn weer top! Ik heb ook een poging gewaagd, heel fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer genoeg te laat ... Ik had mijn projectje op tijd af, maar kon niet op tijd linken, meerdere mislukte pogingen ... )-:
    Mocht je toch nog een kijkje willen nemen (hihihi)
    http://judith-creatief.blogspot.nl/2016/04/liftchallenge-103.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Huh? Blijkt toch gelukt te zijn??

      Verwijderen
    2. Je bent ook niet te laat...volgende week vrijdag pas hoor ;-))

      Verwijderen
  16. Leuke challenge weer en wat een mooie voorbeeldkaarten van jullie.
    Eindelijk heb ik ook weer een keer mee kunen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor weer een leuke challenge! Jullie voorbeelden zijn prachtig en inderdaad de kaart van Ewe ook! Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke liftkaart weer, vond het weer een uitdaging om mee te doen! Marjan, nog enorm bedankt voor de gave stempelset dit ik gewonnen heb bij de volgende challenge, heel tof! (en meteen gebruikt op mijn bijdrage van deze lift challenge)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oef, net op tijd mijn kaartje klaar. Leuke challenge weer.

    BeantwoordenVerwijderen