dinsdag 28 oktober 2014

Liftchallenge #75

----*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't ScrapAteljeetje***---

Hoi!

Zijn we weer  met een nieuwe challenge voor jullie. Deze mocht ik (Marjan) uitzoeken en ik koos voor een kaart van Mona Pendleton, wiens stijl/werk ik erg bewonder. Dit is een van haar oudere kaarten, tegenwoordig werkt ze vaak met mixed media en ook dat is prachtig. Haar blog kun je hier vinden.

Het gaat bij deze challenge om het stempelen en natuurlijk om de lay-out van de kaart.


Onze gastdesigner Miranda maakte er een erg gaaf kaartje mee, met de leuke wolkjes en de grote strik!



Cornelie koos voor kerst en net als Mona voor kraft en stempelen met wit, een mooie combi!


Nadine stempelde met blauw/grijstinten op wit.


Ik maakte een blingbling kerstkaart in stralend wit met turquoise:


Heel toevallig, zonder dat wij dat van elkaar wisten, kozen we voor kerstkaartjes.
Uiteraard zijn wij zeer benieuwd naar wat jullie ervan maken gaan, want jullie doen toch mee?

Onze sponsor is deze keer Elly van 't ScrapAteljeetje 


Zij stelt deze mooie prijs beschikbaar: een papierblokje van Athentique (Believe)


...en een gave stans van Joy!


Wil je deze winnen, waag een kans en doe mee met onze challenge, succes!
Je hebt de tijd tot vrijdag7 november om je creatie te linken.
Groetjes van Cornelie, Nadine en Marjan

12 opmerkingen:

  1. Wat een gave challenge weer en prachtige voorbeelden!! Ik ga weer een poging wagen :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben het helemaal eens met Yvonne, hele leuke kaart om te liften en jullie uitvoeringen zijn stuk voor stuk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh leuk! Ik doe zeker weer mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous collection of cards! Thank you so much for featuring my card Marjan! I'm so honored!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooie kaart en voorbeelden van het DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten, leuke liftchallenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke/mooie kaart om te liften. Ik heb mijn kaartje al geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart uitgezocht om te liften.
    jullie voorbeelden zien er schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart op te liften! De voorbeelden zien er ook top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke lift en de voorbeelden zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha dames,

    Het lukt me niet om m'n weblog te linken, is de inzend termijn soms verstreken? Er hangt me vaag iets bij van 18.00, maar misschien klopt dat niet (meer)?
    Mocht het te laat zijn, geen probleem dan wacht ik dinsdag weer af, anders zou ik nog graag meedoen.

    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen