dinsdag 1 oktober 2013

LC# 51

Hoi!

Daar gaan we weer: van start met nummer 51 van de Liftchallenge!

Deze keer was ik aan de beurt voor het kiezen van de kaart en ik heb na enig zoeken deze kaart gevonden, hij sprak me aan vanwege de indeling en de strakke maar toch speelse vorm. Ook de inktspatjes vind ik erg gaaf!

Hij is van de Franse Yolande.



Graag willen we op de een of andere manier de inktspatjes terug zien, al hoeven dat dat niet persé inktspatjes te zijn, je kunt er ook andere zaken voor gebruiken. 

Ons team maakte de volgende uitwerkingen, als eerste de mooie kaart van onze gastdesigner Sylvia:



Cornelie:


Nadine:


Marjan:


Grappig dat ons team alle drie zonder het van elkaar te weten iets met geel gedaan heeft ;)


Onze sponsor voor deze challenge is Bij Oma Dee




Bij Oma Dee is een gezellige hobby(web)winkel in Bovenkarspel. In de winkel vind je vooral spulletjes op het gebied van kaarten maken en scrappen, maar ook Décopatch. Ik voel me als een kind in een snoepwinkel, heerlijk om met al die materialen bezig te zijn. En er is ook zoveel om uit te kiezen, het assortiment wordt wekelijks groter. Ik verkoop vooral Amerikaanse merken zoals Authentique, Bo Bunny, My Mind’s Eye, Jillibean Soup, Carta Bella, Lilybee Design enzovoort. En als ik het niet heb, kan het meestal wel besteld worden. Samen met Inge Groot organiseer ik ook regelmatig workshops. Inge bedenkt de mooiste creaties en de workshops zijn altijd supergezellig. Mede dankzij Inge verkoop ik nu ook merken zoals My Favorite Things, Whiff of Joy en Spectrum Noir Markers. Ik hoop dat je een keer langskomt in de (web)winkel om het met eigen ogen te zien. Groetjes Miranda 

Miranda stelt een leuke prijs beschikbaar, een zeer bruikbaar pakketje embellishments:



Hopelijk vinden jullie dit weer een leuke kaart om te liften en doen jullie ook nog mee! Je hebt hiervoor de tijd tot zaterdag 12 oktober 12.00 uur.
We wensen jullie veel plezier en succes. Hieronder kun je je kaartje linken. Denk er alsjeblieft aan om een directe link naar je blogbericht te plaatsen en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.

Groetjes van Cornelie, Nadine en Marjan,


18 opmerkingen:

  1. Een hele leuk liftkaart weer en prachtige uitvoeringen van het team zoals gewoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow een pracht liftkaart en en wat hebben jullie er weer pracht voorbeelden van gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dames Dt leden,
    Wat een mooie liftkaart en wat hebben jullie weer super voorbeelden gemaakt!! groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke liftchallenge. Uit de voorbeeldkaarten kunnenwe weer genoeg inspiratie halen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden en een superleuke liftkaart, eens kijken of het nu wel gaat lukken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lief trio,
    wat een leuke kaart om te liften. Ik ga mijn best weer doen! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke Liftkaart en prachtige voorbeelden dames

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor het eerst doe ik mee met een de lift-challenge!
    Vind het een zeer inspirerend voorbeeld. Leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kom weer eens ff kijken. Leuke kaart hebben jullie uitgekozen. De uitwerkingen vind ik VEEL mooier dan het origineel eerlijk gezegd. Loopt hier lekker he! Tof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meiden wat weer prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik vind het weer een leuk voorbeeld om mee te doen.
    Heb eindelijk weer iets meer tijd dus bij deze.....
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge, nog net mee kunnen doen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een te gekke lift challenge!! Ook wij doen deze keer eindelijk mee.. Maar wat hebben jullie prachtige voorbeelden gemaakt zeg! helemaal super :)

    Liefs, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op de nipper nog een bijdrage geleverd... Te gekke liftkaart weer, vond het tof om daarmee aan de slag te mogen gaan.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hoi,

    Ook ik heb op de valreep een kaart gemaakt n.a.v. deze geweldige lift.
    Krijg alleen de kaart niet goed gelinkt:(

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart! Je kunt er alle kanten mee op. Heel knap gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen